fbpx

Kilka wskazówek na dni, w których brakuje „pudełek”

Zbliżający się długi weekend natchnął nas do sporządzenia dla Was krótkiego instruktarzu co tu zrobić w dni, w których nie otrzymujecie od nas odpowiednio dobranych i zbilansowanych posiłków. Takie sytuacje nie zdarzają się jedynie w święta i dni wolne, ale także w weekendy, ponieważ część z Was korzysta z dostaw jedynie w dni robocze. W trosce o uzyskanie i utrzymanie Waszych jak najlepszych efektów proponujemy zastosowanie kilku wskazówek. Im więcej z nich uda Ci się wdrożyć tym efekt diety może okazać się lepszy:

  1. Jedz regularnie- mimo, że nie otrzymujesz „pudełek” pamiętaj, aby przygotowywać sobie i spożywać 5 posiłków w ciągu dnia co ok 3 godziny.
  2. Zjedz śniadanie do godziny od wstania najlepiej, gdy będzie to pełnowartościowy posiłek zawierający warzywa lub owoce, produkt pełnoziarnisty, jaja lub chudy nabiał i zdrowe tłuszcze w postaci awokado, orzechów lub nasion.
  3. Lekkostrawną kolację zjedź 2-3 godziny przed snem, mogą się na nią składać warzywa, pełnoziarniste produkty i chude produkty białkowe oraz dodatek zdrowych tłuszczy w surowej postaci
  4. Pamiętaj o piciu ok 1,5-2l wody na dzień najlepiej, gdy będzie to woda mineralna średnio zmineralizowana
  5. Unikaj słodyczy, alkoholu i potraw typu fast food dostarczają one pustych kalorii, które mogą spowodować obniżenie efektu uzyskanego podczas dotychczasowej diety
  6. Włącz w swój zdrowy styl życia codzienną, umiarkowaną aktywność fizyczną np. spacer, rower, basen, pielęgnację ogródka lub inne ulubione przez Ciebie zajęcie fizyczne przez co najmniej 30 minut w ciągu dnia
  7. Uśmiechnij się – pozytywne nastawienie pomoże Ci w osiągnięciu postawionych sobie celów 🙂
jozefow legionowo lomianki marki mszczonow otwock piaseczno piastow pruszkow radzymin rawa-mazowiecka sulejowek warszawa-srodmiescie bemowo bialoleka bielany mokotow ochota praga praga-polnoc praga-poludnie targowek ursus ursynow wilanow wlochy wola zoliborz wolomin wyszkow zabki zyrardow zielonka